Paprastieji mechanizmai – inovatyviai
Kasdienė aplinka, kuria natūraliai domisi vaikas, šiandien yra ir natūrali (gamtinė), ir žmogaus sukurta („matantys“, „girdintys“, „kalbantys“ daiktai pvz., žaislas, pakartojantis vaiko pasakytus žodžius). Naudojant šiuolaikines ugdymo priemones – eksperimentų rinkinių komplektus, vaikai lengviau perpranta technologinius, inžinerinius, matematinius, gamtamokslinius dalykus. 5-6 metų vaikų grupėse ,,Pabiručiai“ (mokytojos Laima Vaičienė, Ligita Žukauskaitė), ,,Pelėdžiukai“ (mokytojos Lina Laucevičė, Loneda Cirtautaitė), ,,Voveriukai“ (mokytoja Vanda Bakutienė), ,,Žiogeliai“ (mokytoja Reda Jocienė) buvo vykdomos veiklos vaikų technologiniams gebėjimams ugdyti. Plėtojama praktika, kai ugdymasis iš vidaus aplinkos persikelia į ugdymo įstaigos lauko aplinką, taip vaiko pažinimą plečiant kuo įvairesniais patirtiniais būdais. Mokytojų sukurti, gerai apgalvoti ugdymo(si) kontekstai, apmąstytos situacijos, įtraukė ugdytinius į veiklas, pažadinančias jų tyrinėjimus, kūrybinius bandymus.
5-6 metų vaikų metodinio būrelio pirmininkė, mokytoja metodininkė Reda Jocienė