Lopšelio-darželio grupės „Kregždutės“ ugdytiniai kartu su grupės mokytoja Vilma Ilevičiene 2025 m. balandžio 8 d. vyko į Raseinių krašto istorijos muziejų dalyvauti edukacijoje „Dailioji keramika“. Vaikai susipažino su keramikos gamybos senąja tradicija, molio, glazūros savybėmis ir puošybos būdais, senųjų keramikos dirbinių paskirtimi. Vaikai atliko praktinę užduotį – sukūrė iš molio indelį ar suvenyrą.
Direktorė Indrė Matevičienė
Lopšelio-darželio mokytojai Virginija Narbutienė, Reda Jocienė ir Ligita Žukauksaitė parengė ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus dalyvauti Raseinių rajono ugdymo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus
vaikų, tėvų ir mokytojų virtualioje kūrybinių darbų parodoje „Užgavėnių kaukės".
Direktorė Indrė Matevičienė
Milda Vežbavičienė, Raseinių lopšelio-darželio „Saulutė“ logopedė metodininkė, 2025 m. kovo 31 d., vykusios Raseinių rajono logopedų ir specialiųjų pedagogų apskritojo stalo diskusijos „Įtraukiojo ugdymo organizavimo iššūkiai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje“ metu, parengė ir pristatė metodines priemones: „Kas kur gyvena?“, „Panašiai skambantys žodžiai“, „Pojūčiai“, „S-Š žodžio pradžioje“, „Rytas, diena, vakaras, naktis“.
Direktorė Indrė Matevičienė
Lopšelio-darželio priešmokyklinio ugdymo mokytoja Vilma Ilevičienė organizavo grupių „Pelėdžiukai“ ir „Kregždutės“ vaikams kūrybines dirbtuves „Oliziukų gamyba“. Oliziukai – rankų darbo žaislai, pagaminti iš natūralių medžiagų (pjuvenos, žolės sėklos), žaismingai dekoruoti. Laistant vandeniu oliziuko galvą, sėklos sudygsta bei užauga iki 12-15 cm. Oliziukas tarsi simbolis artėjančių vienų gražiausių švenčių – šv. Velykų, kurios simbolizuoja atgimimą, pavasario pradžią ir gamtos atsinaujinimą. Tai laikas, kai viskas aplinkui pradeda žydėti ir žaliuoti, o šventinis džiaugsmas apima tiek namus, tiek širdis. Velykos yra kupinos šviesos, spalvų ir vilties – kaip ir pavasaris, kuris įneša naujų galimybių ir optimizmo.
Direktorė Indrė Matevičienė
Pasaulinė sveikatos diena švenčiama kasmet balandžio 7 d. Ši diena skirta paminėti Pasaulio sveikatos organizacijos (PSO) įkūrimo metines, taip pat skatinti visuomenę rūpintis savo sveikata ir gerovės klausimais. Lopšelio-darželio bendruomenės nariai buvo pakviesti visą kovo mėnesį pildyti savirefleksijos užrašus (kiekvieną dieną pildyti lapelius, kuriuose būtų užfiksuota dienos refleksija) ir pakviesti juos aptarti balandžio 7 d. Lopšelio-darželio bendruomenės nariai susibūrė nešini įvairiais stikliniais indais su spalvotais refleksijos lapeliais.
Emocinė sveikata iš tiesų yra labai svarbi mūsų bendros gerovės dalis, ir ji priklauso nuo kiekvieno žmogaus pastangų. Tai nėra tik pasyvus procesas, kur žmogus laukia, kad kas nors pakeistų jo emocinę būklę ar padėtų jam jaustis geriau. Emocinė sveikata yra nuolatinis savianalizės, savirūpos ir sąmoningo požiūrio į gyvenimą derinys.
2025 m. balandžio 4 d. Raseinių Marcelijaus Martinaičio viešosios bibliotekos vaikų literatūros skyriaus vedėja Jolanta Gudeikytė ir vyriausioji bibliotekininkė Ona Smitrienė „atnešė“ vaikams pasaką į darželį – pristatė Dainiaus Šukio knygą „Skaniausias vaikas“. Visus iš karto pavergė knygos pavadinimas – „Skaniausias vaikas“. Vaikų paklausėme, kaip taip gali būti, ar taip gali būti, ar jiems kas nors sako tai... Vaikai atsakė, kad juos tėveliai pavadina „skanukais“ ir pan. Vaikus ir mus, suaugusius, sužavėjo skaitomas tekstas, sukurti pasakos personažai ir pan. Kolegės buvo parengusios kiekvienam vaikui ir galimybę susikurti iš detalių katiną. Visų išėjo skirtingi – vienų besišypsantis, kitų paikas ir pan.
Direktorė Indrė Matevičienė
2025 m. balandžio 4 d. lopšelyje-darželyje vyko ikimokyklinio amžiaus vaikų meninio skaitymo konkursas „Mažųjų skaitytojų kelionė po kosmosą“.
Direktorė Indrė Matevičienė
Konkursas vykdomas pagal Mokytojų priėmimo ir atleidimo iš darbo tvarkos aprašo, patvirtinto LR švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 15 d. įsakymu Nr. V-1680, naują redakciją.
Darbo pobūdis.
Logopedas yra specialistas, kuris atlieka funkcijas, susijusias su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais vaikais, ugdomais pagal ikimokyklinio ir / ar priešmokyklinio ugdymo programas, kuriems reikalinga logopedo pagalba.
Kvalifikaciniai reikalavimai pretendentams:
- Ne žemesnis kaip aukštasis išsilavinimas. Turi būti įgijęs logopedo ar defektologo logopedo, ar oligofrenopedagogo kvalifikaciją, įgijęs specialiosios pedagogikos kvalifikacinį laipsnį, baigęs specialiosios pedagogikos (logopedijos) studijų programą (specializaciją)
- Gebėjimas naudotis informacinėmis technologijomis.
- Gebėjimas bendrauti, bendradarbiauti ir dirbti komandoje.
Darbo krūvis: 1,0 etato, 36 val. per savaitę. Iš jų 22 valandos skiriamos tiesioginiam darbui su vaikais, 14 valandų – netiesioginiam darbui su vaikais.
Privalumai:
- Logopedo darbo patirtis.
- ECDL pažymėjimas.
Pretendentas privalo pateikti:
- Prašymą leisti dalyvauti atrankoje.
- Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopiją.
- Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą ir jo kopiją.
- Gyvenimo aprašymą (CV).
- Kiti kvalifikaciją ir patirtį patvirtinantys dokumentai.
Atrankos būdas: pokalbis
Darbo sutarties rūšis: neterminuota
Dokumentai priimami Raseinių lopšelyje-darželyje „Saulutė“ nuo 8.00 iki 16.00 val. (pietų pertrauka 12.00-13.00), adresu Vaižganto g.18, Raseiniai, arba elektroniniu paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų nuo konkurso paskelbimo, įskaitant konkurso paskelbimo dieną. Informacija apie konkursą paskelbta 2025 m. balandžio 4 d. Skelbiama Švietimo valdymo informacinėje sistemoje, mokyklos interneto svetainėje bei Užimtumo tarnybos interneto svetainėje.
Dokumentų priėmimo pabaiga – 2025 m. balandžio 17 d.
Išsamią informaciją apie skelbiamą atranką teikia Raseinių lopšelio-darželio „Saulutė“ direktorė Indrė Matevičienė, tel: +370 428 51678.
Reikalavimus atitinkančius kandidatus informuosime ir pakviesime pokalbiui telefonu ir/ar elektroniniu paštu. Pokalbio metu turėti asmens tapatybę, išsilavinimą, kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus.
Tęsiamas Tarptautinis projektas „Pasaka be galo...“ supažindinant priešmokyklinio amžiaus vaikus, juos įtraukiant į 6 sukurtų pasakų išdainavimą. Muzikos mokytoja Otilija Petroševičienė aptarė su vaikais, kad pasakos ne tik skaitomos, jas galima iliustruoti, vaidinti ir pan. Supažindino ugdytinius su meno išraiškos formomis, kuomet galima ir išdainuoti pasaką, ir dar įterpti muzikinius instrumentus. Ikimokyklinio amžiaus vaikų gebėjimas improvizuoti yra svarbus jų kognityvinio ir emocinio vystymosi aspektas, kuris leidžia jiems lavinti kūrybiškumą, problemų sprendimo įgūdžius ir socialinius gebėjimus. Šiame amžiuje vaikai dar tik pradeda atrasti pasaulį ir, nors jų mąstymas yra labai konkretus, jie taip pat turi natūralų polinkį improvizuoti, kad įveiktų kasdienes situacijas ir iššūkius.