Vyresniųjų (5-6 m.) ir priešmokyklinio (6-7 m.) ugdymo grupių auklėtiniai dalyvavo VšĮ „Pozityvaus ugdymo instituto“ ir Lietuvos Socialinio emocinio ugdymo asociacijos organizuojamoje „Draugiškoje SEU DRAMBLIADOJE“.
Renginio tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į socialinio ir emocinio ugdymo svarbą ir kartu atliekant bendras užduotis stebėti SEU pažangą.
Renginio metu atliekant užsiėmimą „Mano ramus ir nemalonus balsas“ buvo ugdoma savimonės kompetencija, kuri apima gebėjimą suvokti tiek stipriąsias, tiek silpnąsias savo puses, pasitikėjimo savimi bei optimizmo jausmus.
Reda Jocienė, Raseinių lopšelio-darželio „Saulutė“ priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė, 2024 m. lapkričio 4 d. – 2025 sausio 31 d. vykusio respublikinio metodinių darbų virtualaus projekto „Garsus girdžiu – gražiai kalbu“ metu, parengė metodinę priemonę „Pirmas garsas žodyje“.
Direktorė Indrė Matevičienė
Pažymima, kad Milda Vežbavičienė, Raseinių lopšelio-darželio „Saulutė“ logopedė metodininkė, 2024 m. lapkričio 4 d. – 2025 sausio 31 d. vykusio respublikinio metodinių darbų virtualaus projekto „Garsus girdžiu – gražiai kalbu“ metu, parengė metodinę priemonę „Išgirsk garsus S-Š“.
Direktorė Indrė Matevičienė
Raseinių lopšelyje-darželuje „Saulutė“ VšĮ „Galiu daugiau“ 2025 m. balandžio 1 d. vykdė projektą „Paveikslėliai kalba. Parodyk ir aš suprasiu“, kurio tikslas – suteikti pedagogams, pagalbos mokiniui specialistams, mokinio padėjėjams žinių ir praktinių įgūdžių apie darbo su įvairiapusių raidos sutrikimų turinčiais vaikais ypatumus ir supažindinti su projekto metu praktikų sukurtu komunikacinių paveikslėlių schemų rinkiniu. Paveikslėlių schemos gali padėti ikimokyklinio ugdymo pedagogams „susikalbėti“ su ugdytiniais ir užtikrinti visų vaikų lygiateisišką dalyvavimą ugdymo procese. Projektas Nr. K5-V-LS-008 finansuojamas Atviros Lietuvos fondo įgyvendinamos programos „VERTA“, finansuojamos Europos komisijos lėšomis.
2025 metų kovo 31 dieną Raseinių rajono švietimo pagalbos tarnyboje logopedė metodininkė M. Vežbavičienė organizavo rajono ugdymo įstaigų logopedų, specialiųjų pedagogų apskritojo stalo diskusiją „Įtraukiojo ugdymo organizavimo iššūkiai ikimokyklinio ugdymo įstaigoje“. Logopedė renginio metu aptarė tris praktinius sprendimus, kuriuos taiko savo darbe bei pristatė 9 sukurtas metodines priemones, pritaikytas darbui su įvairių ugdymosi poreikių turinčiais vaikais.
Diskusija parodė, kad dalijimasis patirtimi, priemonėmis ir idėjomis specialistams padeda mokytis vieniems iš kitų, įkvėpti naujiems sprendimams.
Logopedė Milda Vežbvičienė
Raseinių rajone sėkmingai įgyvendinamas pilietinio ugdymo projektas priešmokyklinio amžiaus vaikams „Atrandu Lietuvą“. Iniciatyva, kurioje dalyvavo Raseinių r. Girkalnio pagrindinės mokyklos, Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos, Raseinių lopšelio-darželio „Liepaitė“, Raseinių r. Ariogalos lopšelio-darželio ir Raseinių lopšelio-darželio „Saulutė“ priešmokyklinukai, skirta ugdyti vaikų patriotiškumą, supažindinti su Lietuvos valstybingumo istorija ir tradicijomis bei skatinti bendruomeniškumą.
Kiekvienais metais kovo 22 dieną visame pasaulyje švenčiama Pasaulinė vandens diena. Lopšelyje-darželyje „Nykštukų“, „Drugelių“ ir „Lietaus lašelių“ grupėse vyko pokalbiai tema „Vanduo – stebuklingas lašelis“.
Kalbėjome apie vandens svarbą žmogui, augalams, gyvūnams. Vanduo reikalingas, kaip oras ir maistas. Jis žmogų prausia, girdo, padaro švarų ir sveiką. Susipažinome su vandens savybėmis: spalva, skoniu, kvapu. Bandėme plėsti žodyną, pavadinant vandenį ¬ skaidrus. Liečiant ir jaučiant temperatūrą: šiltas ar šaltas. Sužinojo, kad vanduo gali būti skystas ir kietas (ledas).
Balandžio 2-ąją minima Tarptautinė vaikiškos knygos diena. Tai diena, skirta įkvėpti kitus skaityti, prisiminti gražiausias vaikystės knygas ir atkreipti dėmesį į vaikų literatūrą.
Direktorė Indrė Matevičienė
Tęsiame tarptautinį projektą „Pasaka be galo...“ per vaikų fizinį aktyvumą, kūrybiškumą ir žaidimą. Vaikams buvo pasiūlyta idėja pasaką paversti žaidimu, kuriame jie galėtų ne tik judėti, bet ir aktyviai dalyvauti kuriant žaidimą. Šia idėja siekėme ne tik lavinti vaikų kūrybiškumą, bet ir skatinti bendravimą bei komandinį darbą. Vaikai išklausė pasakos, gilinosi į veikėjus, į pasakos siužetą, diskutavo apie galimas žaidimo interpretacijas bei siūlė savo idėjas. Tuomet pasiskirstė personažais, sukūrė žaidimo taisykles ir žaidė. Žaidimų pabaigoje vaikai reflektavo apie tai, ar pavyko pažaisti, kaip sekėsi, kas buvo smagiausia.