eTwinning projektas ,,Vaiko emocinės sveikatos stiprinimas“

b4a41f72c optVis dažniau kalbama, jog pasaulyje daugėja vaikų, kurie jautriau reaguoja į aplinką, yra nervingesni, intensyviau išgyvena kritines, stresines situacijas, sunkiau jas įveikia. Lietuvos respublikos Seimas 2020 – uosius paskelbė Vaikų emocinės gerovės metais, taip siekdamas atkreipti visuomenės dėmesį į vaikų emocinės gerovės svarbą, gerinti vaikų psichikos sveikatą ir gerovę, o kartu kurti sveikesnę bei laimingesnę visuomenę.

Su kolege iš Alytaus lopšelio-darželio ,,Pušynėlis‘‘ mokytoja metodininke Aušra Jurčiukoniene, eTwinning platformoje inicijavome projektą ,,Vaiko emocinės sveikatos stiprinimas“, kurio metu buvo dalinamasi gerąja darbo patirtimi siekiant vaikų emocinės gerovės. Pedagogai pristatė metodus, grįstus praktikų nauda, vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymui. Savo sukaupta patirtimi, žiniomis, vaikų gebėjimais dalinosi pedagogai iš Raseinių, Panevėžio, Kelmės, Alytaus, Birštono ir Kretingos ikimokyklinio ugdymo įstaigų. TwinSpace puslapiuose talpino naudojamų priemonių, vykdytų veiklų, prevencinių programų akimirkas su aprašymais bei komentarais. Nuotraukose dominavo pačių pedagogų kurtos priemonės, padedančios ugdytiniams suvokti, ką jaučia pats ir kaip su patiriamomis emocijomis, jausmais tvarkytis. Taip pat sugebėti perprasti šalia esančiųjų emocijas.

Emociniu vaiko intelekto ugdymu palankiausias metas pradėti rūpintis kuo jaunesniame amžiuje, nes mažylis kaip kempine sugeria viską, ką jam siūlome.

Lopšelio-darželio ,,Saulutė‘‘, mokytoja metodininkė Reda Jocienė